Wij willen u zo goed mogelijk van dienst zijn, ook als het een retour betreft. Om retouraanvragen sneller te kunnen afhandelen willen wij u verzoeken deze altijd per mail aan te vragen. Q Plus hanteert wel enkele voorwaarden voor het retourneren van producten, welke hieronder in een overzicht staan.
Let op: speciaal bestelde artikelen kunnen niet geretourneerd worden.
Indien wij verkeerde goederen hebben geleverd of in geval van klachten/garanties dient u eerst contact op te nemen met Q Plus. Vervolgens krijgt u van ons een retourformulier en zullen de goederen kosteloos bij u worden afgehaald. Heeft u nog vragen of opmerkingen, aarzel dan niet om contact op te nemen op 088-33 55 210 of via retouren@qplus.nl.
In het geval van een klacht zullen we de betreffende goederen bij u laten afhalen en wordt er een klachtenrapport gemaakt. U wordt hierna geïnformeerd over de oorzaak en over een eventuele oplossing. We kunnen het verzoek doen om bij u te mogen komen kijken, indien dit noodzakelijk is voor een goede probleemanalyse. Voor een juiste klachtenafhandeling is het gewenst voldoende informatie van u te krijgen.
Dan verstrekken wij u een volledig ingevuld klachtennummer. Wanneer u deze bijsluit bij uw zending kunnen wij voor een correcte afhandeling van uw klacht zorgen.
Indien we voor de afwerking van de klacht vervangende goederen leveren, worden deze normaal gefactureerd. Als uit onze klachtenanalyse blijkt dat het product te kort is geschoten, krijgt u van ons een vervangend product, of, indien dit vervangende product al geleverd is, een creditnota. Als uw klacht terecht is, krijgt u het product van ons, zo goed mogelijk hersteld, retour. We wijzen een klacht af o.a. vanwege onjuist gebruik of vanwege interne vervuilingen, uiteraard altijd met objectieve redenen en met een rapportage aan u.