Wij zijn gesloten van 25 december t/m 1 januari. Houd daarom rekening met langere levertijden rondom de feestdagen.
QPlus maakt gebruik van EDI (Electronic Data Interchange). Hiermee kunt u automatisch orders laten plaatsen. U heeft zelf de controle over welke data u uitwisselt. Denk aan:
Neem contact op met ons en vraag naar de mogelijkheden. Of vraag uw ICT-partner of ICT-afdeling contact met ons op te nemen. Samen richten we de interface voor automatisch orders plaatsen middels EDI voor u in zodat u snel de voordelen ervan ervaart.
Electronic Data Interchange (EDI), oftewel elektronische gegevensuitwisseling, heeft de manier waarop bedrijven gegevens delen en transacties uitvoeren revolutionair veranderd.
Met EDI kunnen organisaties efficiënt en nauwkeurig bedrijfsdocumenten zoals facturen, orders en leveringsberichten uitwisselen met hun handelspartners, zonder de noodzaak van papieren documenten. Dit leidt tot vermindering van menselijke fouten en lagere operationele kosten.
EDI is een essentieel hulpmiddel geworden om de concurrentiepositie te verbeteren, de klanttevredenheid te vergroten en de algehele zakelijke efficiëntie te stimuleren in de moderne digitale economie.
Een actueel productenbestand zal u veel tijd besparen. Wij bieden u de mogelijkheid om te koppelen met onze online productendatabase. Na een eenmalige inrichting heeft u dagelijks de beschikking over een actueel bestand met kenmerken, omschrijvingen, EAN-codes, productcodes en prijzen.